maandag 28 maart 2011

Omgevallen


Mijn laptop ligt in coma, buuhuuuu.Vorige week ineens een aggressief groen en geel scherm en toen: meltdown. Geen witte rook however. Wel stoom uit mijn oren. Nog 12 keer opgestart, even alles blij en flats: GROEN!! GEEEL! en niks meer.

Dus naar de laptopdokter (daar moet ik stiekum even om lachen. in ons dorp, en de 5 aangrenzende dorpen is geen een winkel te bekennen, en slechts 1 pinautomaat. maar wel is er....een laptopdokter!!). Dus die riep: zal wel stof wezuh. Laptop achtergelaten, droevig naar de supermarkt, onnoemelijke bonje met Gijs, resulterend in een half uur op zijn kamer zitten, en dat was de vrijdag.

Weekend dus laptoploos doorgekomen en van ellende maar een kuub zand de tuin in gekruit (gekruiert? ehhh..met een kruiwagen de tuin in gereden). Zondag als zombie op de tuinbank, want de zaterdagavond en 4 wijntjes gaat niet samen meer met mij. Treurig. En nu is t maandag. En ik moet volgens mijn ongeschreven lijstje een baan zoeken. Hiervoor moet ik, keurig in pak, langs randstad. En ik heb dus geen zin nu. En een schuldgevoel dat knaagt. Want ik moet ook een vakantie boeken. En wie zal dat betaaaaalen?

En toen belde de laptopdokter. Videokaart kapot. Zou m niet meer maken, zegt ie. Laptop is als een vrouw van 95 die ze geen facelift meer geven. Dus nu moet er ook nog een nieuwe tiepdoos gekocht.Zucht. Ik ga t nette pak opzoeken....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten