zondag 16 februari 2014

Voor wie het wil weten

Deze blog ligt even stil. Want ik heb eigenlijk maar een grote hoofd bij die om mijn hoofd zoemt, en die wil ik niet in deze bijenkorf hebben. Die is elders geparkeerd, nl op de website kanker.nl. Daar heb ik een fijn profiel, (gewoon Inge h., vrouw, 44, darmkanker, controle stadium) en mag ik ratelen over de zoemer eerste klas: de K. De blog daar gaat dus over de K, en eigenlijk alles wat daarmee samenhangt. Ik heb t gevoel dat ik daar het ei kwijt kan, alhoewel bijen volgens de laatste informatie geen eieren leggen. Larven of poppen, maar da's niet hetzelfde. Vind ik.

Net zoals deze blog en die blog niet hetzelfde willen zijn. Ik hoop van harte dat er snel weer ruimte komt voor andere insecten, die wel in dit universe vliegen mogen. Die zijn er al best, maar ik heb, nou...ongeveer 0, energie om daarover hier te fulmineren. En dat op zich is misschien wel een goed teken. Dat je dus niet meer druk maakt over alle insecten in het dierenrijk. Lekker stil.

Komt goed...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten