donderdag 5 januari 2012

Halllloooooooo!!!!


Als ik hier nou eens een directe vraag post, komt er dan antwoord van iemand? Stuur ik mijn geweeklaag in cyberspace? Of zijn er zielen met hart en bloed die lezen en een antwoord weten? Ik wil namelijk een tip, hoe leer ik beter omgaan met de layout van de blog, toevoegen van plaatjes aan de zijkant, verschuivende en inschuivende tekstjes etcetc? Is het een cursus webdesign? Is het een internet voor dummies training? Of is er nog iets tussenin. Want door inzichten, opgedaan tijdens prietpraat, had ik me bedacht dat als de baan niet mijn kant opkomt, ik dan toch maar een nuttig ding moet doen in de vorm van een studie. Ik vroeg namelijk een dorpsgenotige vrouw, die stewardess was, wat ze nu deed gedurende de 4 uren dat het licht is (in de winter). Zij antwoordde dat ze als werk: een studie Frans deed. Eurekaaaa! Studie geldt ook als nuttige dagbesteding, en als ik dan eindelijk in een woonblad kom met ons huis (een fotograaf loerde al door het raam), dan staat er niet bij bewoner: Inge, huisvrouw, maar Inge: studeert Swahili. Of webdesign dus.

Laat ik de boel niet confuseren hier met nog meer langdradig geklaag, en eens kijken of 1 van mijn 8 lezers een tip heeft. En of ik dan ook bericht krijg dat de tip er is, want tot nu toe geeft de blog ook geen bericht als er een reactie is geplaatst. Zie mijn probleem....

Toedels (k ga nu 2 meisjes vermaken die zich vervelen omdat paardrijden niet doorging wegens bak=zwembad en 1 jongetje met badmuts op, zodat het haarloze gat zich weer kan vullen.....)

5 opmerkingen:

  1. Qua webdesign kan je veel verschillende kanten op: html, dreamweaver etc. Mijn tip: er zijn veel betaalde crusussen, maar wel degelijk ook goede, (bijna) gratis cursussen te krijgen. Bij de betaalde cursussen kan je echter huiswerk inleveren, wat wel weer prettig is als je die stok achter de deur nodig hebt. Kijk eens op de sites van diverse aanbieders zoals nha.nl, nti.nl of loi.nl. Succes!
    Oh ja, of ga bij die organisaties een cursus woonstylist ofzo doen. Kan je je passie lekker in kwijt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maayke, ik ben officieel mislukt als woonstylist. De loerende fotograaf die door het raam blikte heeft toch maar besloten geen fotoreportage te maken van mijn woondroom, Jammerrrr. Ik ga de webdesignsites eens bekijken. Oh neeee, ik moet eerst mensen op n paard hijsen!

      Verwijderen
  2. zeg het is hier fortknox, dubbele beveiliging, je moet beginnen bij reacties en dan gewoon of goedkeuren of code invullen maar niet beide !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoor je, maar ik ben in blog wonderland, want ik weet niet hoeoeoe, ik ga daar eens een regenachtige middag waarin ik niks heb te doen (hahahahahaaa!) aan besteden....

      Verwijderen