maandag 11 april 2011

Au!-gernis


Ja, ik heb morgen overleefd, maar morgen is inmiddels een week geleden. Maar meer meld ik nog niet, want ik zie nog steeds niks en de druk op oog, neus en om hoofd is overweldigend. Heb de hele week sms-en gestuurd vol tiepfouten (want: zag niks) naar mensen die mijn huishouden draaiende hielden. Ga dat in de blog niet herhalen. Maar mensen, ik deed een kleine Michael Jackson. Ik kan me nu goed indenken dat de echte MJ, die er dus meerdere deed, niet heul errug oud is geworden. Want voor je lol doe je dit dus niet.

Morgen zijn de draadjes eruit, hopelijk dan meer blog. Via de laptop van lief, die van mij is begraven.

Bis nachher. (ik ga nu proberen mijn haar te wassen zonder een nat hoofd te halen. hoe? suggesties?)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten