donderdag 10 november 2011

Kn(l)agen


Misschien moet ik toch wat vaker posten, want ik geloof dat een extra uitlaatklepje niet verkeerd is. Mensen die dit lezen (8 volgens t lijstje, ik moet daar iets mee want ik lees blogs die 160 volgers hebben. Met het hele www dat miljoenen trekt is 8 dan wat schamel) die kunnen denken dat ik alleen maar boos ben. Maar dat is niet zo, het is alleen dat het hier zo lekker afreageert. Het scheelt me een psych of andere peut, en lief zegt dan ook niet meer dat ik steeds humeuriger wordt, want ik heb hier al gefulmineerd. Wat is er dan nu te fulmineren?

Heb je even:
- ondanks vreselijk verwoede pogingen blijf ik niet op mijn streefgewicht, maar elke keer 1 tot 1,5 kilo erboven. Ik zie 16 opgetrokken wenkbrouwen zeggen: wat is dit vergeleken met het Griekse faillissement? Nee, vast niks, maar toch een ergernis alom. Vandaag toch weer les 14 van van de Belgische Evy gerend, 3 x 6 en 1 x 1 1 x 2 minuten met loopstukjes. Tong op schoen en vloeibaar geworden kraakbeen, maar het is volbracht. Eens kijken wat de weegschaal morgen zegt... (als ik de roep uit de chipskast nu maar negeer...)
- een kalend kind. Een kalend kind om niet ernstige redenen, ik weet het, ik MAG niet eens klagen want het kan zoveel, zoveel erger! Maar toch, waarom jezelf expres van een redelijke haardos afhelpen? Elk kind heeft wel een tik, G draait in zijn haar. En of hij draait heel hard, of zijn haar zit niet goed vastgeklonken, maar hij heeft op zijn hoofd nu een plek van 2 x 2 cm die haarloos is. Het is geen gezicht. Hij draait voor ontspanning, bij tv kijken of filmpjes loeren op de WII. Hij is vast de enige 5 jarige met een comb-over. Vandaag heb ik hem een douchemuts opgezet achter de laptop, daar draait hij niet in. Moet er eens een foto van maken.
- het humeur van lief, omdat ze niet altijd luisteren naar wat hij zegt op het instituut waar hij dagelijks vele uren zwoegt
- mijn baanloze bestaan.
- mijn baanloze bestaan
- mijn baanloze bestaan

en oh ja: het beestje tussen mijn plafond en vloer, dat van 21.00 tot 02.00 een feestje viert met nootjes of tandjes. Knagen, rollen en rennen, oorverdovend is het, en ook wel wat creepy. Er staat al een rattenklem (3 dagen), maar ik heb t idee dat het beestje erbij zit en lacht.... Flip doet er in elk geval niks mee, hij kijkt niet eens waar dat hinnikende geluid vandaan komt.

en nu ga ik naar bed. Lief netwerkt in den lande en het beestje zit recht boven mijn hoofd te hakken....

Btw, ik moet volgers, volg mij en geef t door, want anders komt er nog een punt op t klaaglijstje: niemand hoort mijn geklaaaaaag!!!!

Ik lees trouwens net dat je geld kunt verdienen aan je blog. Als je veel volgers hebt, willen bedrijven adverteren op je blog, en dat betaalt!! Dan zouden er zomaar drie punten van mijn klaagmuur verdwijnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten